Alla inlägg under november 2009

Av Linnea - 21 november 2009 18:14

NU sticker jag snart =)

Ska bli skoj !

Hoppas jag iallafall!

Träffa bells släkt och sånt.

Jag o Ebba va i stan och handlade present till henne i eftermiddax.

Sen till Jonte också !

Nu ska vi åka.

Tjohej!


Onödigt vetande:

Coca Cola var från början tänkt till att vara medicin.

Av Linnea - 21 november 2009 10:45

Ikväll är det fest för Belle.

Så det ska bli skoj =)

FESTA hela natten lång.

Födelsedagen var bra, fick pengar och choklad och mysispyjamas och min telefon och sånt. Sen Thaimat på kvällen.

Det blev inget björket igår.

Hade inte lust och hade inga pengar !!

Elr jo pengar hade jag men dom ska andvändas till annat.

Nu ska jag faktiskt gå in i duschen och sen ska ja ut med hundarna !

Kramar på er.


Onödigt vetande:

Det dyraste planet i världen, B-2 Stealth, kostar 15 miljarder SEK. Det är dyrare än om hela planet vore gjort i guld.



Av Linnea - 17 november 2009 17:36

... på att blogga.

Men skolan tar upp mesta dels av tiden och jag sitter inte mycket vid datorn.

Hundarna behöver den mesta av den lediga tiden..

Har iallafall börjat att träna inomhus nu !
Fredag var sässongstart för oss ;)

Sen tränade vi i går också.

Johan han åkte till Stockholm i Söndags och jag och mamma åkte till Väla för att shoppa loss ;D

Blev ett par Jeans, en tröja, ett skärp, lite strumpor och en pyjamas ( fast den har jag glömt=) )

På torsdag fyller jag år! Glöm inte det !!


Nu ska jag plugga. Har prov på fredag -.-


Onödigt vetande:

Världens högsta snögubbe var 22,17 meter hög.

 

  

Av Linnea - 12 november 2009 19:24

Har inte skrivit på läänge! Men jag har fullt upp med skola, läxor, träningar och hundar !

Jag har minst 5 prov kvar innan jullovet !!

I morgon har jag ett ;D

Det är biologi! Inget som jag tycker är jätte skoj men det får gå.

Fast nu ska jag plugga till klockan 8 sen ska jag titta på SOS Gute & Mammar Pojkar (=


Ni får ha det bäst allihopa!

Ni får hålla tummarna för mig i morgon klockan 14.00-15.00 (=


Kramar och pussar alla bloggare och läsare !!

Onödigt vetande:

Världens längsta palindrom är "Saippuakauppias" som betyder tvålförsäljare på finska.

Av Linnea - 8 november 2009 01:26

Tänkte bara säga godnatt till alla nattbloggare =)

Jag är egentligen ingen sån! Men vi har haft folk här i kväll så jag har varit uppe längre =)

annars hade jag snarkat gott i min säng!!

Men ja, jag ska göra det nu iallafall. För ska hem till pappa i morgon förmiddag !


Men vi hörs !

     


Onödigt vetande:

Hundar har 7 gånger så mycket fräschare mun än människan!

Av Linnea - 6 november 2009 21:56

Ja, en mildare Svininfluensa har jag typ. Feber & jääääää*ligt ont i armen , för jag tog sprutan igår.

I skolan idag var det först 4 borta av 24. Men det slutade med att vi bara var 9/24 efter sista lektionen.

Det var halsfluss där och feber här och ont i huvudet där borta osv.

Men jag var kvar hela dagen! Stolt !
För det trodde jag inte att jag skulle bli!

Sen somnade jag och Ebba typ på bänkarna i skolan !

& så fick jag VG på mitt Samhällsprov =)

87½/106.


Men nu ska  jag underhållas lite av brorsorna & sen ska jag ta min hund och sova!!


Godnatt så länge ;D


Onödigt vetande:

Visste ni att man nyser i en hastighet av 160 km/h


Av Linnea - 3 november 2009 21:15

Tänkte bara säga gonatt. Nu ska jag sova !

Har fått tid hos tandläkaren för min tandställning nu =) Bli i December, så rättså snart =)

Men jag ska lägga mig och läsa nu iallafall !


Kramen på er.

+ att jah inte orkar lägga in ngt onödigt vetande...

Av Linnea - 3 november 2009 19:00

Ja nu är högtalarna sönderbitna. En söt, röd liten cockerspaniel som lyssnar till namnet Jaffa har varit i farten igen!

Men lilla jag hittade tejp i byrålådan så jag fixade till det lite, visst det knastar väldigt i dom i mellanåt. Men det duger :D

Skulle kanske tatt el-tejp ?

Nu har hon bitit sönder fotoramssladden, till högtalarna och påbörjat sladden till internet !

Gud va ja älskar den hunden <333


Ja annars har jag inte mycket att säga.

Elin kom hem från Tunisien i går ! Orättvist att hon skulle vara där jue !!!

Nu är hon och Joel väldigt bruna Cool


Okej men pussisar !


Onödigt vetande:

Om man lade ihop styrkan hos alla muskler, skulle en normal människa kunna lyfta cirka 25 ton. Det motsvarar 4-5 elefanter

Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards