Alla inlägg under december 2009

Av Linnea - 31 december 2009 12:43

Ny design kommer också när jag lagt in bilderna. Blir någon mer vintrig design då ! Eller ?

För denna juldesignen är lite tråkig nu, när det inte är så mycket jul längre ;)

Heejdå !  

Av Linnea - 31 december 2009 12:30

.... med lite bilder från julen och så.

Nu är det ju nyår och vi ska vara hemma hos mamma ikväll   

Äta lax o potatis o romsås   


Jo som sagt, uppdaterar med lite bilder och så, så fort jag kommer ihåg att lägga över dem på datorn så att ni kan få julen i bilder.


Men nu ska ja kila !

Heejdå   


Av Linnea - 26 december 2009 23:28

Jag har haft en bra jul och har fått mycket fint !

& mest glad är ja såklart för mitt Tomas Sabo armband <3

Hoppas att ni har haft en jätte bra jul med släkt o vänner, för det har jag haft . 

Älskar min familj fast de är som de är  


I morgon ska vi ut till agilityn så ska alla cockrar få springa ihopa   

På måndag ska ja träffa Sara vid halv ett på stationen. Vi kommer få den BÄSTASTE dagen ever<33

& sen hämtar ja min jacka o min hoodtröja på klubben också !! ÄNTLIGEN! Ja fryser faktiskt ^^.


Nu ska jag avsluta & sådär. & ska snart se på Silent Librery !

Älskar det programmet !!!!


Så fortsatt trevlig jul o gott nytt år !!

Av Linnea - 20 december 2009 20:40

I fredags var jag o mina tjejjor Isabelle, Therese o Alexndra på Björket.

Träffades hemma hos Belle vid 7 tiden och fixade oss och sånt. Sen vid tio gick vi hem till Tessan så körde hennes mamma oss till BJ, sen så hade vi då värsta festen där   Fast så fick ja sjukt ont i magen. Så var inte på ett så mega toppen bra danshumör   

Vid 1 kom Belles pappa och hämtade oss och jag kom hem och så åt jag lite ! Sen mådde magen lite bättre. Sen somnade jag vid kvar över 2, sen vaknade jag kvart i 12 på lördagen  


Åkte hem till pappa sen på eftermiddagen, åt på Thai     

Idag åkte vi ut till skogen med hundarna . Åkte hem till Nicke och hämtade släp , högg två granar , en hos mamma , en hos pappa , sen grillade vi och gick lite i skogen. Sen vid 2 tiden åkte vi hem (:

Pappa gjorde pannkakor sen när vi kom hem *smaskens*

& nu sitter jag här hemma hos mamma och skriver !

& ja har inte fattat att det är lov än ! Att jag kan sitta här och skriva tills tre i natt och jag har inte några tider alls att passa !!!!!

Helt underbart skönt är det !!

Fast, ja, nu ska jag ju inte det   

Utan jag ska avsluta nu!

Kramar till alla bloggare !


  


Av Linnea - 18 december 2009 13:54

Idag har det varit skolavslutning. & vi har fått våra betyg

Lite bra betyg fans där. men självklart hade ja bara G i ENGELSKA

 

Är så skönt med lov nu §§

Jag ska sova ut riktigt på mornarna nu! Jag har märkt hur trött jag är !! NU när man inte har några prov som tar upp tiden och inte så mycket träningar och sånt ! Så har ja börjat att slapna av mer, och då känner jag det jätte tydligt !!

Så fort jag kommer hem efter att ha varit ute med hundarna bara däckar ja i soffan elr i sängen !

Sen somnar ja inte senare än tio   

Men iaf skönt att det e lov och snart är det julafton !!!! YIIIPPIEE !

Nä nu måste ja sluta skriva här.

men jag har iaf handlat alla julklappar... oj nästan iaf. Har en till sis kvar   

 

Puss o kram skumbanan !  

Av Linnea - 15 december 2009 08:32

MM! SOVMORGON!

Hääärligt.

Jga börjar om 35 minuter    Skönt !
Igår eftermiddag/kväll var Tilde & Pernilla här. & vi bakade en massa julgodis, bla. knäck och pepparkakskola ! smaskens.

jag o Tilde var ute med hundarna och sen var vi ute och lekte på stenarna och sånt   så lyssnade vi på lite musik 

Sen när vi var rättså klara kom mamma o pappa hem och lite efter det kom Andreas.  Så det blev korv o potatismos. Sen typ la vi ner de sista godiset i burkar och sen var klockan helt plöstligt kvart i nio .

Men nu måste jag verkligen kila. Börjar snart !

Kramar o pussar.

O tack för en härlig eftermiddag/-kväll med er    


Av Linnea - 13 december 2009 20:07

Idag har jag och Jaffa varit ute och gått i skogen   

det är läskigt i skogen, enligt Jaffa !

Där kan ju finnas hemska saker där.

typ fåglar och sånt ! Dom e ju farliga !!

sen har jag tittat på Män Som Hatar Kvinnor. Men jag såg typ inte de sista tio minuterna. för vi skulle hem !

& nu sitter jag här oh ska typ snart titta lite på tv   

I morgon ska jag först till skolan sen ska Pernilla, Tilde o jag göra julgodis och sånt   

Sen är det snart lov !!

Yiiiiippiieee !!!!

Men v ihöres så länge !

Pussen o krameen på er !!   

Av Linnea - 12 december 2009 11:13

Nu har jag med vaknat !   

Typ idag händer det inte så mkt ändå.

Först nu ska jag äta frukost. Sen ska jag klä på mig, sen ska jag ut med Jaffa och springa lite i skogen !   

Sen ska jag väcka Johan så ska vi ner till stan och se om vi hittar något till syskonen i julklapp !

Sen så ska jag förmodligen med mamma hem till pappa   


Nä nu ska ja skynda mig


  

Ovido - Quiz & Flashcards