Alla inlägg under september 2009

Av Linnea - 30 september 2009 21:09

Rubriken säger allt !


Så nu tycker jag att ni kan säga vad ni tycker om dessa bilder:

   

  

  

Av Linnea - 30 september 2009 17:30

Ja som ni kanske sett har jag en lite rosa ruta uppe i högra hörnet där det står att ja stödjer cancerforskningen! & Det stämmer !


Just nu lyssnar jag på musik & pluggar! Men ska snart äta! Sen ska jag ut till agilityn & hållra kurs & lite sådär!

Men nu ska jag lyssna klart på Birthday sex & plugga vidare !

Men vi hörs väll ?

Kram

Av Linnea - 29 september 2009 19:24

Jaha, så närmade tisdagen sig sitt slut & ja, typ, ja, sitt slut :P

jag pluggar på så gått det går ! Just nu håller ha på med tyska & historia Förvånad

& typ snackar med Jacke Glad

jag som trodde ja skulle ha pluggat undan allt tills halv 7, men nej.. så får väll se när ja e klar. ska iaf titta på AA klockan nio Skrattande

har tränat "frys" med Jaffa oxå. Hon är jätte duktig, sitt & stå ja det kan hon, men inte idag.. Idag lägger hon sig bara. Har vist tränat ligg lite mycketSkrikandes

Måste fortsätta nu!

Kram!

Av Linnea - 29 september 2009 17:16

Jag ska ha tandställning i 2 år. Den är fast & uppe, tror nere också!

usch usch usch!

var hos farmor en sväng efter tandläkaren, mysensmysens!

Nu "pluggar" jag! Jo men de gör ja faktikst, lyssnar på tyska O.o

Men nu ska ja skriva kemisktiet.

Puss o kram <3

Av Linnea - 29 september 2009 14:15

Klockan halv 3 ska ja till häxan!

Jag ska till tandregeleraren!!!

Nu denna gången tycker jag att hon kan bestämma sig om det blir tandstälning eller inte ! Cool

Iaf, ja halv 3  då. Sen ska jag plugga som ett as! & om jag är klar med läxan & typ lite engelska tills klockan halv 7 så ska jag med på agilityn Flört 

Så vi får väll se. Men fan mo det öser ner som det gjorde igår Förvånad Det var hemskt! & igår hade ja inge val!!! Då blev ju tvungen att ut där, så de va rengkläder och hela köret, men ändå var ja blöt när ja kem hem


Ja men nu ska ja inte sitta här med!

Ciao ciao

Av Linnea - 29 september 2009 08:36

Jag vet inte varför jag sitter här och skriver  jag börjar ju klockan nio O.o

Så ja måste skynda mej iväg!

Okeej Julia jag ska prova igenSkrattande Men hinner inte nu!


Måste kila! Seya!

Av Linnea - 28 september 2009 16:13

Tack Julia för din instuktion, men jag är väll så trög att jag inte förstår. Bredvid "mitt träd" finns där en smailgubbe & sen ngt brutet gem aktigt. men lääääägst till höger finns det något som heter html, men där står redigera :S

aja, ja får väll försöka lista ut det lite mer..


Mahaaa, ja sitter och lyssnar på jullåtar ! 

Jag lägtar tills jullafton, om det inte hade varit för.......

Ja "/

INGEN JULGRAN I ÅR!! SKIT PÅ DET! VADÅ, VAD ÄR DET FÖR JUL UTAN JULGRAN! SÅ VET INTE OM JA LÄNGTAR LÄNGRE PRECIS!

 

Snart kan jag oxå få min mobil! Typ bara 20 dagar kvar :D

Sen så är det "snart" min födelsedag!!

Min önskelista:

- Plattång

- Löshår

- Pengar

- Svea & Bad Hair Day mössa

- Spegel O.o

- Hårklämmor x)

- BjörnBorg trosor (a)

- Presentkort på allt möjligt, klädesaffärsskit !

Ja fortsättning följer...........






Av Linnea - 28 september 2009 13:22

Nej inte alls. Just nu så pluggar ja lite granna ! har börjat lite på tyskan oxå, som varriation ..

Men ja vet inte hur det går egentligen :s

Asså ? ngn som vet hur man lägger in filmer på bloggen ? Tungan ute

ja, ja vet, snacka om att byta samtalsämne, men inte mer skola just nu!


jag måste iaf fortsätta.

Pusshajciao

Ovido - Quiz & Flashcards