Alla inlägg under februari 2010

Av Linnea - 27 februari 2010 19:12

lyssnar på en massa bra musik !

mamma skjutsar brossan o hans kompisar te någon fest till "the middle of nowhere"


hittade förresten en lite skojjig video till "älskade ängel"




nu i eftermiddag tog vi en behövande sväng till agilityn, kändes riktigt skönt att träna igen ! Efter så långt uppehåll pga alla olika andledningar..

ginnie tar slalom superfint och snabbt både höger o vänster ,

jaffa har börjar på slalom och hon förstår verkligen att det är "slalom" man ska gå, ja just gå, det är såååå onödigt att öka på tempot, det räcker ju med att man går igenom, tycker hon..

tränade en massa andra saker också. la mest tyngd på att jaffa skulle svänga fint & det lyckades hon ju bra med   


linneamarianilsson





Av Linnea - 27 februari 2010 12:44

Snacka om att försvara sin titel   

Curlingdamerna tog OS-Guld i natt ,  andra raka segern ,  & jag o bror var duktiga & tittade på hela matchen (ja nästan)    jag sov faktikst under 7:e omgången, tyckte den var lite drygt..

Klockan 3.35 i morse var matchen avklarad, guldet gick till Sverige !!

Kanadensarna såg dock en aningens besvikna ut , men silver är ju inte så dåligt heller !!

efter prisutdelnig och nationalsång så var klockan närmare 4. Jag var inte ett dugg trött ! hade ju sovit där under omgång 7, det var ju toppen   

Gick iallafall upp och la mig lite efter 4. Sen somnade jag nog närmare halv 5-5, ändå var jag uppe vid 11 i morse !!

Det är det längsta jag har sovit till under hela lovet ^^,



Lyckliga tjejer !!!

    



Seger kyssar !!!

      


Sveriges sista sten !!!

  


Besvikna Kanadensare !!!

  


 

linneamarianilsson

Av Linnea - 26 februari 2010 17:10

Var på stan idag med Ida, trevligt som vanligt   

träffade lite skojjigt folk där också , alltid lika trevligt !

blev att ja handlade för typ 500 spän! bara Ida kan få mig att göra mig av med så mkt pengar !!

blev ett par lacktights från JC - 199:-

underkläder H&M- 129:-

klämmor (silver) H&M 40:-

& till råga på allt slängde jag bort 75:- på fiket...

en jävla bulle och en litenlitenlitenlitenliten groda som smakade skit!

det är inte den vanliga grodan som man kan hitta där utan det var den här 2x2 centimerters grodan !!!

menmen, vi hade trevligt iallafall !

det är väll huvudsaken ? :)


nu ska ja äta makedonkan mat !

pusshej på er  

linneamarianilsson

 

Av Linnea - 26 februari 2010 16:00

I går kväll började jag att titta på Australia. sjukt bra film, alla borde se den fast att den e lite dryg vissa scener  

Vi 12 tiden tänkte jag att det kanske var dax att släcka och sova & det gjorde jag också, men jag kunde inte, ville bara se klart den ! Så jag slog på tv'n igen och tittade klart på den  



A U S T R A L I A

 

  

Nicole Kidman - Ms Boss

Hugh Jackman - Drover

 

linneamarianilsson

Av Linnea - 25 februari 2010 20:20

& så var snart detta lovet slut och denna vecka över...

det har gått fort , fööör fort , nu är det snart tråkig skola igen . *snyft*

detta som varit så skönt. snacka om behövande !!

nu känner jag att jag kan ta nya tag i skolan och kämpa på nytt , inte som innan lovet , vara nöjd med bara ett G. nä, nya tag !

nu sätter lydnadskursen igång på onsdag . känner att jag behöver det :)

sen är agilityn inte försen senare ivår, då det är som mest läxor och prov !  Yiippeey !!   


morgondagen kommer spenderas med Ida ! alltid lika skoj ,


Vad föredrar ni ?

 

        

S t r u m p b y x o r         elr              L a c k t i g h t s  ?

Av Linnea - 25 februari 2010 12:35

blev inte ett dugg nöjd med nya designen, men ja, för att få lite miljöombyte fick det bli den här designen.

när jag har tid och ork ska jag fixa en ny. jag lovar   


puss o kram

linneamarianilsson

 

v i l k e n   a v   d e m ?

 

             

Av Linnea - 25 februari 2010 11:39

Fixar en ny design till sidan, får se hur det blir  

men ni får vänta lite till på att se den !

 

 

 


Av Linnea - 23 februari 2010 11:21

jag börjar ju bli riktigt bra på att vara förkyld   

det känns ju riktigt bra,, ;o)

idag händer inget skoj, ska städa rummet, annars inget,

men ska ut me doggsen nu,

pusshej  



Ovido - Quiz & Flashcards