Alla inlägg under augusti 2009

Av Linnea - 31 augusti 2009 15:43

de får mig i fällan, om ni inte har fejkade fejs ovasett place...



Ja, i morgon äre först, Göingevallen klockan halvnio :)

Seeen, lunch. SEN Mattiasvallen :s

Ska då först ha Friidrtott på Göingevallen, sen så fotboll på Mattiasvallen ^^,

oj, va man läängtar.... (nooot)


Idag hade vi håla sista lektionen, som var svenska ! Så d va redigt gött <3

Var hemma halv två (:

Tack Sara för följe <3


Jaffa hon bara mofflar här hemma ;s

Spökar i hela valpens hue :O

Idag är det kurs för Ginnie & mamma, i morgon är det kurs för Pernilla & Ginnie, men ist blir det, Linnea & Ginnie !

Bas i dao, fortsättning i morgon.

Sen på Onsdag så blir det Nybörjarkurs ist. Men då ska ja bara va instruktör;D

Nästa vecka valpis me Jaffa ! <3

Ebbba & Tello, Cicci & Jaffa, Ida & Tindra ska också gå valpkursen :)


På Onsdag är det "mini" prov på tyskan.. oh, va man längtar..

Annars bara slapp (:


tack Eva för kommentar i förra inlägget. Då vet ja iaf vilken färg det är hon har ;)

Tråkigt att Eraze gick tom...

Hoppas nästa vovve lyckas!


Nu ska ja kila.





Av Linnea - 30 augusti 2009 21:49

Jo, jag har bara två frågor också..

1. Eva, har Eraze fått några valpar & hur blir det med O´Boy & O-Gril ?

Vi undrar så :)

2. Jag köpte denna hund som jag trodde skulle bli röd, men vad har egentligen denna "lilla" valp fått för färg egentligen ?

Någon, blandning kanske ?

Ligger det lever bakom kanske :O

Eller kanske till coh med svart ? :P

För jag tycker den verkar vara lite svart på öronen, benen, tassarna och magen :)

Eva, du kanske vet ;D



Av Linnea - 30 augusti 2009 20:32

Har varit på en "mini" fotokurs i dag (:

Julia & Felicia var också där :)

Var mkt lärorikt (:

Förstochfrämst var det inriktat på hur man tog bättre bilder på hundarna/djuren :)

Kommer ett litet smakprov här på Jaffa (:


Sen när ja kom hem fottade ja lite annat också (:

Bla denna:

Tyckte väll den blev het okeej :D


Men nu ska ja fixa me lite annat (:

Sen ska ja titta tv x)


Ni får ha d så bra !

Puss

Av Linnea - 26 augusti 2009 21:52

Veckan har varit lite wierd! Började redan i måndags kväll !?!?!Aja.. Men ni som vet ni vet, ni andra, ja ni vet helt enkelt inte..Dom snackar bullshit!I morgon ska vi vandra ! *tjoho* Noott, Det kanske blir skoj, för vi för umgås med kompisar hela dagen jue (:Ska gå en "tipsrunda" från skolan till Fina sjön! Javafan, inte får man ha cyklar me sig heller, men de gör ju inge, för min e ju inte lagad än!Oh pappa hur blev det me de, du som sa den skulle vara lagad INNAN skolan började igen :D <3Aja, men nu ska mamma ringa cykelbengt ;p fråga mig inte om han heter så, men namnet dök bara upp i huet, som om ja hört d innan :p Så han fick heta det /heter det!Snackar me lite folk nue.Oh fick reda på lite tradiga grejer av bror :(menmen, får väll se om d löser sig..Sen va ja jätte nära på åh få ny mobil. men de sket sig de me, en redig skitvecka!Mobilen var en sak, men resten.Rent bullshitsnack!Menmen, nu hade ja tänkt att lägga mig & läsa lite i Sandor/slach/Ida (:Pussar alla!

Av Linnea - 24 augusti 2009 16:46

Matte älskar dej mest i hela världen <3


Av Linnea - 23 augusti 2009 15:31

I går var vi på Liseberg med Elin & Daniel, Gull-Britt & Gert, (:

Mamma, pappa, Johan & jag (:

Sjukt skoj var det !!

Åkte bla Flumride och en ny sak bredvid flumride :)

Elin och jag åkte Kanonen tsmns. Det va så jävla sjukt skoj!

jag sa först, att inte en jävel kunde få upp mig i den bergochdalbanan, men sen fick jag ändå upp Elin i den, och under den minuten den varade skrek jag som en idiot, sen så höll vi på och garva ihäl oss !

Fyfan va skoj vi hade ! <3

Flumride va inte skoj ^^)

Johan bara viskade till mig, "sitter man längst fram har ja för mig man inte blir så blöt"

Mm, jo tack! inte så blöt vaa a??

Jag blev dyngsur! Dom andra hade inte en fläck ^^)

Medans ja va blöt allt igenom (:

Självklart var det också bara ja som skulle bli blöt på Kållorado me ?? :o


Men var iaf en mkt trevlig eftermiddag/kväll !

Kom hem med ett 2kg´s tobleråne :)

Fick det på första försöket =D


Var redigt gött att somna sen när man kommit hem gett hundarna mat och ätit lite (: <3


vaknade vid kvart i nio sen.

Så åt vi frukost, sen åkte vi till Hässlehåla igen!


Tack alla för en sjukt trevlig dag <333

Av Linnea - 19 augusti 2009 19:50

Idag är det andra dagen i 8:an :)

Känns okeej..

Åh vi hade guds bästa ämne i dag !! =D=D
För er som inte vet det, så älskar jag mattematik :D

Bästa ämnet som finns <3

Stort pluss till den som uppfan matte!


Innan jag kom till skolan var jag också på röntgen. Gick väll bra !

Inget fel i det knäet iaf (:

Enligt läkarna på röntgen, återstår bara att sjukgymnasten ska kolla, haha :P


Själklart har vi fått massa läxa, men ännu inga glosor..

Puhh!

Men kommer säääkert snatrt..


Sitter och lyssnar på samma låt om och om igen, gud va den väcker minnen till liv..

Men ja älskar den..  <3

Thomas Järvheden som skrivit den (:


Nä, men nu ska ja träna lite lydnad med Jaffa (:

Min duktiga flicka (:

Men var inte lika duktig idag när hon stack för mig på promenaden *arg*


Höres...






Av Linnea - 17 augusti 2009 14:26

ja, i morgon är det skola :(:(

Fyfan vilket shiit.

Vart har detta sommarlov blivit av :O

någon som vill förklara de ? :o:o


Instruktörsmöte ikv (:

skoj (noot)

det e skoj åh vara instruktör men inte sitta på ngt möte, för att ja ska få en kurs :O


Men iaf, tränat med Pernilla i dag

Ginnie var tramisg ! haha ;)

Nosade hela tiden, och massa skit..

Men gick ändå hyffsat bra, 8 pinnar slalom både höger och vänster :)


Jaffa körde tre hinder frammåtsändning. Gick som på räls.

Hon klockade det(:

Duktiga flicka :D <3


Inte en endaste kotte har en aning om när vi egentligen börjar i morgon :s

det kanske man borde ha :o

eller ;.

aja, men vi höres.

Ska pinna in i duschen nu!



Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards