Alla inlägg under april 2010

Av Linnea - 29 april 2010 22:46

följ bloggen på http://nilssonharju.blogg.se/?tmp=29224454 istället för här ! Om jag trivs stannar jag kanske där , annars kommer jag tbx till er :)


puuuss


linneamarianilsson

Av Linnea - 27 april 2010 16:46

linnea har slutat bita på naglarna! det var väll la på tiden??   

som hjälp andvände jag  depends franska manikyr, men andvänder bara det genomskinliga lacket :)

  


eftersom att jag är rädd för allt möjligt och inte minst alla olika sjukdommar man kan få så slutade jag självklart att bita på naglarna när jag fick på nagellack på dem då min syster har sagt att nagellack som kommer ner i magen framkallar cancer. phhuuee ! så finns det nagellack på mina naglar så biter jag garanterat INTE på dem !!


så ska ni sluta bita på naglarna, eller är ni kanske inte så efterblivna som mig så ni fortfarande biter ?

andvänd nagellack :D


linneamarianilsson

Av Linnea - 25 april 2010 20:00

blev grillat  idag, MMMMMM!!! det var så jäääävla gott :)

potatisklyftor med kött och bearnaisesås !!

nä, nu blev jag jätte sugen på marshmallows/ahlgrens bilar doppade i smält choklad, eller någonting i den stilen   

hade vart jätte gott, ingen som kan fixa det till mig?     



linneamarianilsson





Av Linnea - 25 april 2010 13:11

har varit sjuk nu i typ en vecka, och det släpper inte, känns bara som om det blir värre, jävla skit :(

denna vintern har inte varit min vinter, så kass ja har varit imellanåt, men värst var nog när jag var sjuk i Stockholm, ueehhäe så dålig ja var !

igår var jag med syrran o tilde på Andy´s:D det var skojskoj :) åt på Mc´Donalds efter Andys och så blev det massa mys med Tilde ♥

nu ska ja typ klä på mig. sen i eftermiddag blir det möte på klubben..


kyssar !


linneamarianilsson

 

Av Linnea - 21 april 2010 14:36

Nu är frågan, ska jag börja blogga på:

www.blogg.se

www.devote.se


vilken tror ni är bäst ?

är iallafall trött på bloggplatsen för tillfället. men vi får väll la se :)


linneamarianilsson

Av Linnea - 21 april 2010 14:26

     


Idag blir det hiss  å  diss:

 

Hissar

- De snart varma & långa underbara sommarkvällarna vid stranden!

- Första doppet i havet/sjön

- Grillkvällar med de bästa

- Agilitytävlingar

 

Dissar

- Den sjukt stressiga tiden som är kvar i skolan innan sommarlovet!

- Alla prov som måste göras innan betygen sätts

- Alla jobbiga lärare

- Shoppingångest



linneamarianilsson

 

Av Linnea - 20 april 2010 19:42

jag tror allt att jag ska hoppa av agilitykursen så syrran får min plats ist. Hon behöver den mer och Vera tycker att det är döö mycket roligare med agility än vad Jaffa tycker & dessutom behöver jag ägna mig mer åt skolan nu än åt agilityn, blir att Jaffa får träna lite konster och springa i skogen istället. & dessutom ska jag börja cykla med henne :) sen när hon har mognat till sig mer och är mer arbetsvillig och inte så jädrans tjurig så kanske att vi provar agilityn på nytt igen !

men jag håller ju fortfarande kurs där uppe så kommer inte lämna klubben helt . sen är det U-DM med Ginnie som gäller den 23 Maj, sen får det vara bra med agility.

säger helt enkelt "upp mig" nu och ett tag framöver.....


linneamarianilsson

Av Linnea - 20 april 2010 15:47

så vart det ny design också, som jag lovade er   

ja kan ju inte påstå att det blev bra. då hade jag ju ljugit !  menmen, den får vara så här så länge , för jag orkar inte fixa ny för tillfället !!

men nu måste ja plugga svenska, prov på torsdag och träning i morgon så har bara idag på mig.


linneamarianilsson

 

Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards