Alla inlägg under augusti 2009

Av Linnea - 14 augusti 2009 09:55

Grattis till pappa som fyller år i dag <333


Älskar dej pappa <3


Idag ska jag också vara med Isabelle, sticker vid kvart i 11 (:

Så ja håller på åh fixa mig och sådär..

Sen så ska vi då upp till pappa. Åker med Mattias & Johan !!


Ja, annars händer väll inget så skoj ?

Vi synes (: <33


Av Linnea - 13 augusti 2009 21:32

Ja precis..

Idag har jag och mamma varit hemma hos Emma & dom (:

Skojjigt värre...

Eller hur Emma ?

-Gaahh! Jag e RÄDD FÖR KOSSOR!!!

Fick så JÄVLA go mat ;D <3

Diggar er family :D

Ja men iaf, fick sticka hem vid "tiiep" 20 över 5.. :(

För ja skulle på kurs i lilla Adseke ;)


I morn ska ja va me Bell (:

Pussar!

Av Linnea - 11 augusti 2009 20:00

Här kommer lite Mjönes bilder :D<3

Bästa minnet för evigt tjejer <3


Kommentera gärna bilderna :D

 En Anka (:


Älskling<3


Underbart


Himla mysigt <3


Tre dunderbara dagar med er älsklingar <3333

Av Linnea - 11 augusti 2009 16:19

Här har ni världens sötaste valpar, näst efter Jaffa så klart ^^


O-Girl


O'boy


Bilderna lånade av Eva Skog

Kennel Woodmore

www.woodmores.com

Av Linnea - 11 augusti 2009 15:44

Hem te pappa i måndags eftermiddag

Först varit på Balkeds (stavning)

Sen kom vi dit, käkade grillad kyckling och potatis *smask*

Pappa & mamma åkte ut till skogen får att läga blodspår till Ginnie (:

När dom kom hem däckade vi alla framför tvn, och det började ösa ner... *suck*

Vi tittade på Beck TILLSAMMANS till att börja med.

Sen vid nyheterna gjorde mamma och pappa mackor som vi skulle ha med oss i dag (:

Sen så spelade dom kort och jag tittade Beck (a)

Dom gick och la sig vid 22.45 jag tittade fortfarande Beck (x

Beck slutade 23.45, jag var i säng 23.50 Efter omständigheter. Somnade vid sisådär 00.20 *lyckat*

Vaknade vid 03.10 Jaffa hört att pappa gått upp.

Somnar om, mamma kommer in och väcker mig 03.25 Sådärja dax att stiga upp.... *snark*

Jag tar på mig kläder och försöker få upp en, ett ton tung hund ifrån sängen..

Det lyckades tillslut :p

Vi åker hemifrån 03.35

Är framme i kosta 05.30, oj redan ljust ute..

Inte sovit något i bilden =D

Hör ni de ?? Vaa?? Jag sov inget i bilen på vägen dit :D:D

Bara lite (a)

Är i Kosta tills 09.45, bilen hem *snark*snark*snark*snark*snark*

Vaknar två timmar senare, då står bilen på gården ^^.


När vi kommit hem, åt vi resten av mackorna och mamma åh pappa åkte till skogen med Ginnie för att gå spåret som legat under natten (:

Det gick bra, hundarna blev instängda i grovköket.

När dmo kommer tbx tror dom fortfarande att dom är instängda...

Men ack va dom bedrog sig.

Ginnie kommer in med klöven i munnen, hon vill visa mig den.

Jaffa vill ju också se vad det är Ginnie har i munnen *smack*

Ginnies hörntänder sitter i Jaffa.....

Ojdå. Man kanske inte ska vara så närgången och så tuff hela tiden ???

Aja, ingen vidare skada skedd. Ett sår rätt in i kinden och en piercing i örat ^^,


Nospussar från Ginnie & Jaffa


Av Linnea - 9 augusti 2009 12:04

Just d, den låten har satt sig på huvudet!

Den e såååå sjukt bra <333

Jag älskar den :D <3


Idag händer inte mycket, ska träna med sis i eftermiddag (:

Annars inget.

Min mobil e feda konstig. Så går inte smsa eller ringa den :P


Nu behöver ja lite mer saker ^^,

- Objektiv

- Mobil

- Plattång

- Hårfön


Så det e bara åh spara (:

Men vi synes (:


Kyssar !<3

Av Linnea - 8 augusti 2009 18:46

Ja där har vi varit i dag.

I Sölvesborg och i Sandviken, feda gött <3

Solat och badat hela dagen. Bara degat  (:

Det vet ni ja gillar =D

Bilder kommer inom kort (;

E inte så duktg på att lägga över bilder på datorn så snabbt :P

Tar lite tid innan jag lägger över dom :p


Träffade massa gammalt folk, från "förr" .

Feda skönt åh se dom igen (:

Gick med hundarna upp till "stugan"

Nu svartmålad och döa fin !! 

Vill ha (aaa)

Som in i !!


Träning med sis i morgon (:


Pussar på er <3
 

Av Linnea - 8 augusti 2009 18:43

Vi kom hem i torsdags. Häärligt att vara hemma igen.

Saknat doggsen, men förfärligt att det redan är över !!
Det har varit bästa dagarna på länge.

Aldrig haft så skoj med er babes <3

09.00-01.30 <3

Denna tid på dygnet e bäst :D


Badat massor och bara chillat !

Mösit och haft det lyx!

Spagetti och kötfärsås gör vi bäst :D<33

Kommer bilder när ja orkar lägga över dom x)

Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards