Alla inlägg under december 2009

Av Linnea - 12 december 2009 00:40

Nu är jag faktikst trött !
Så jag ska gå och lägga mig nu   

nu i förmiddag (lördag) ska jag o Johan te stan ! Sen ska jag o mamma till pappa på eftermiddagen. 


Godnatt §§

  

Av Linnea - 11 december 2009 22:43

..... har vi tittat på nu ikväll ! Jag & mamma!

Ja asså det var så sjukt bra så det finns bara inte ! & så roligt !

Tummen upp för dem   

man behövde inte se så mkt . Räckte att höra dem !!

Asså vissa låtar bara var så roliga !

  




Av Linnea - 10 december 2009 18:53

Vad tycks om min nya design ?

Juldesgingen kan vi kalla den   

Lite fin är den allt !

Lite nöjd blev jag .

& jag tror faktikst att jag har kommit igång lite med bloggandet igen.

jag har varit jätte dålig på att blogga nu på sistone. Skolan tar så sjukt mycket av min tid just nu !

Om jag har ledig tid över så spenderas den med mina älsklingar 

Men nu ska vi se till att komma igång igen !

 

Onödigt vetande är tillbaka efter jul  ´



Av Linnea - 3 december 2009 16:28

  Nu är jag tillbaka här hos er =)

Hoppas att ni saknat mig (Y)

Var i Halmstad igår. Men syster o mamma. Hos tandläkaren.

Får tandställningen i mitten av Januari ungefär

På vägen hem åkte vi inom Max o käkade HAMBURGARE *tummen upp*

Vi var hemm från Halmstad typ 23.30  

I morse när jag vaknade kände jag verkligen bara såhär:   


Sen att det var svenska prov idag gjorde inte saken bättre !!!!

Sen i morgon är det typ ett biologiprov och på måndag tyska prov!

Mene nu ska jao typ plugga lite. 


På lördag kommer kusinerna!!
Och på söndag är det kalas!  


Hare bra!
Kramen   

  


Ovido - Quiz & Flashcards