Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

-fredaghelaveckan-

Av Linnea - 5 mars 2010 16:58

ja om det ändå varit såväl att det hade varit fredag heeeeeeeela veckan !!!


crayzy day today! 

viste inte vart jag skulle bli av innan vi gjorde so provet, såå jävla nervös har jag aldrig varit innan & inte nog med att alla stressade upp mig, jag är jävligt duktig på att stressa upp mig själv också !! menmen, det går som det går. provet var på sex sidor, så inte så farligt som det brukar vara :)

fick ut tyska provet idag med, några fjuttiga poäng från VG ! seeeeegt !!


yesterday!

igår bakade jag gooa muffins som alla mina syskon redan har varit & provat & mamma förståss!! hihi, det gillas :)

  

      


det ser gott ut vaaaa ? :D

nu spenderar jag bara en helg till hemma in jag far till stockholm , det gillas reeeejäääält !! 


puss o kram på er mina goa !

 

linneamarianilsson

 
 
eemmajohanssonn

eemmajohanssonn

5 mars 2010 17:50

svar på tal: ja det kan man ju undra, ingen vacker syn iallafall:)

http://emmajohanssonn.bloggplatsen.se

 
emmajohansson

emmajohansson

5 mars 2010 17:52

ja det tror jag med:)
fin blogg föresten:)

http://emmajohanssonn.bloggplatsen.se

 
julia

julia

9 mars 2010 17:36

Gud så gott de ser ut!
Geeeeeeee mig! :P

Föresten har anmält mig nu till agility kurs. Kör samma kurs om igen för har precis inte mer så mycket mera intresse av tävling mera... men det kan ju vara oxå att det var ett tag sedan man tränade. Sen som sagt var det ett tag sedan vi tränade, så vi tar samma kurs :)
Kram

http://www.janzie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 29 mars 2011 16:16

mja, nu flyttar vi över till devote.se så kika gärna in här istället! :)   linneamarianilsson ...

Av Linnea - 7 februari 2011 12:11


Jaha, så var man sjuk igen. Alltid lika trevligt, eller? Influensan har nått mig. Musklerna degar och gör ont, näsan rinner, halsen säger ifrån på sitt vis och på det underbara har jag 39 härliga grader till feber och en oerhört retlig hosta! Mysig...

Av Linnea - 7 februari 2011 11:56

Min breda musikstil visar nu sin rätta sida! Sagoland-Medina En liten text från Sagoland " En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm Jag ser oss ibland i mitt sagoland, där vi ses och umgås en stund me...

Av Linnea - 29 januari 2011 12:21


I torsdags var vi och åkte skidor och i bussen satt vi och lyssnade musik, så säger Belle plötsligt " Tror ni man kan älska hur någon ljuger? " Tankarna far runt i mitt huvud men efter en liten stund svarar jag "Jaa!! Man KAN älska hur någon ljuger...

Av Linnea - 23 januari 2011 20:00

Haft en underbar helg, mycket skratt med härliga tjejer! Började med att vi(tessan,belle,emma,jag) åkte hem till Alex vid 6 tiden igår.. Möttes av kramar från Alex. Kastade in packning(ja man kunde nästan tro att vi skulle flytta in) och sen attack...

Ovido - Quiz & Flashcards