Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linnea - 5 januari 2010 16:37

En långpromenad i den snövita skogen har det blivit med lille Jaffa. Hennes röda färg passar bra in i den vita. Några fotto blev det dock inte.

Kände inte för att asa med mig det stora spektaklet ut och frysa fingrarna av mig när jag ska försöka pricka avtryckarknappen för att få ett fotto på yrvädret innan hon hinner iväg & när man väl prickar knappen så har hunden försvunnit, jag vet precis hur det är. Försök inte lura i mig något annat !   

Små söta snöbollar satt det såklart i pälsen när vi kom hem. Ja i det lilla hon har till päls ! Så det var bara till in i duschen och spola av henne. Ginnie stod utanför duschen i badrummet och njöt verkligen av att se Jaffa lida   

Sen vart det fullt ös när Jaffa kom ut från duschen.


Usch ! jag saknar agilityn .. Inte tränat på typ 6 dagar 0o.

Men nu blir det inte mer för mig.

puss o kram skumbanan !


Dagens ordspråk eller citat:

Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen.

Nej fan, nu upprepade jag mig.

Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards