Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Linnea - 18 januari 2010 13:06

Hejsan ! Nu var det länge sedan sist ! I helgen har jag varit på kursledarutbildning i Höör med internat på frostavallen! Det har varit sjukt jävla roligt! Alltid skoj med er!

ElakaEmelie, MeningsfullaMarlene, SnurrigaSara o EnvisaEbba!!

Själv så kallades jag LataLinnea, men av Malle o Emelie LuddigaLinnea !

Tack för allt . Håller på å smälta allt som har sagts hunder kursen.

Men som vi sa:

- Bildning är det som finns kvar när vi glömt vad vi lärt oss!


Just nu sitter jag hemma, sjuk, jääätte ont i halsen! Fast lite bättre nu efter 6 koppar te sen 8 i morse, 1½ i timmen   

Jag är jäätte sugen på å träna nu ! Men inte INNE!!!! Jag vill ut. Så kan man träna många tillsammans ! Det gillar vi ! Men för tillfället är väll planerna fulla med snö, så det lär väll inte gå så bra. Bara några månder kvar. Sen kommer ja ut..

Det var allt för mig!

Tjohej!


Dagens ordspråk eller citat:

Låt det förflutna vara förflutet

Lämna också framitden ifred

Lev i nuet!

 

Presentation


LinneaMariaNilsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tränar du agility?
 Ja!
 Nej!
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards