Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Linnea - 5 juli 2009 22:30

Igår och i dag har dt ju varit tävling i Bjuv. Dt var mkt mkt trevligt ! Massor av Hlm ekipage, hässleholmarna höll till nere vid parkeringen på ett svalt ställe med massa skugga och så svalt !

Så häärligt för hundarna.

På lördagen så var ja vid vårdcentralen 06.10 typ, då var Marre redan där, men iaf vi drog vidare mot Bjuv. Så klart skulle vi köra fel *hihi*

Vi var i Bjuv vid halv 8 ungefär. Jag tror min och Bams första start var vid 20 i 12  elr ngt.

Så då vart det grymmt varmt. Bam var helt slut och det gick inte alls så bra.

Men han accepterade dommaren att han blåste osv.

Marre och Tara rev två hinder i hopp 1:an och i Ag 2:an hade dom en rivning och en vägran. Knasiga Tara :D Brukar ju aldrig riva annars.

Men men..

Så klart skulle vi åka fel hem också =D

Vi kom hem iaf *stolt*


Idag åkte ja med mamma å pappa, och jag hade iaf sovit i 5h i natt. I går natt sov jag 1½ h *trött*

Käkade frukost sen drog vi. Gick banvandring redan klockan 8, hade start nummer nio, så det var snabbt och lätt, var färdiga innan nio =)

Men vi stannade och tittade lite grann. Var så hääärligt väder, sol med växlande molnighet :)

Perfekt <3



Marre kom två i hopp 1:an och tog därmed sin sista pinne, men hade några fel i ag klassen..

I går tog Sara & Maya sin första pinne i ag 1:an.

Elin och Bixx blev Champion.

Åh gissa en sak till ?

LIRA, ja ni hörde rätt Lira som aldrig (ALLTID rättare sagt) vinner, hon vann agilityklassen och fick ett cert och inte vilket cert som helst, eftersom det var Int klass 3 blev det ett CACIAG :D:D:D:D:D

Mathilda och Herkules vann agilityklass 1 och tog därmed sin andra pinne där (:


Hässleholms HU blev också utsedd till bästa klubben!

Heja HHU!! <33


Grattis till alla andras fina resultat också.

Sara & Flisan tog TVÅ pinnar i ag 1:an


Nu är jag ******* trött

Så nu säger jag godnatt!

Sov så gott!!<33

^.^





Ovido - Quiz & Flashcards