Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Linnea - 28 juli 2009 17:15

Idao har alltså, Abbe, Lennart, Jacob, Alexander & söta Zingo varit hos oss (hemma hos pappa)
Det var sjukt skoj!

har så roligt med dom! Det blev massa nyheter och lite sånt.

En skojjig grej var att drottningen hade ringt Lennart xd

Jag garvade ihjäl mig, trodde inte dom. Men det var sant :o :)

Lixom hur ofta ringer drottningen :O

Men jo, det hade hon (:


Men dom kom vid 18-19 tiden och vi grillade och hade de väldigt trevlans :)

Sen så på kvällen avr jag och Jacob ute och hoppade studsmatta, och den var lite fuktig så vi blev ju blöta om fötterna.

Så när vi skulle gå in så hoppade jag ner från studsmattan och där studsmattan stor nu finns det en alltandörr, som står en bit ifrån marken, den är i höjd med själva studsmattan.

Men iaf, så satte ja in den högra foten först, sen när ja skulle ta den vänstra bara geld hela skiten iväg och foten blev helt jävla mosad.

Inte bara de, den blev svullen och ja kunde inte gå på den.

Trodde jag hade fått spricka elr ngt igen.

Men de hade ja inte (:

men ledbandet har väll sktit sig igen...

Kunde iaf inte gå på den...

Men men..


Ska sova nu!

See you later aligator <3


Ovido - Quiz & Flashcards