Alla inlägg den 10 september 2009

Av Linnea - 10 september 2009 21:30

Ja ja borde sova nu, för jag ska upp tidigt i morgon ! Jag ska hinna med allt möjligt faktikst !

Duscha, rasta hundarna & lite annat smått & gott!Glad

Jaffa haltar & skäller, hon har busat med Ginnie !

Ginnie bara skäller..

Nej, nu måste jag gå & lägga mig. Så är det bara! Inte bra när mamma inte är hemma & passar mig.

Jag lever bara rövare annars!


Det finns mycket märkligt folk


Aja, men ja vi hörs väll.


Kyssar 

Av Linnea - 10 september 2009 16:17

Heluuuwsaan allihopa!

Känndes skönt att höra att jag kommer få VG eller MVG på min laborationsredogörelse  & att jag är en liten pärla i matte

tacktack för det    

Dagen har varit sjukt skojjig!!

Tessan, du e grymt bra på att åka skatebord ! Likra bra som Mahumod Skrattande 

Svenskan idag garvade ja ihjäl mig åt absolut inte ett piss Skrikandes 

Mentor var ju skoj som vanligt, lata sig & garva ! <3

Ja sen musiken behöver vi ju inte kommentera..

Mat,,, mm, vattenmelon  


mamma åkt på ngt me jobb, så hon kommer hem i morgon eftermiddag/kväll ! Saknar henne 

Så nu ska jag & doggsen & johan, som inte e speciellt närvarande sova hemma själva (: Men det har vi ju fixat innan när mamma passat pappas hundar ! :) <3


Lyssnar just nu på musik & vädret är vääldigt kvavt, åska ? Förvånad

Mys med hundarna ikväll ! Kanske köpa något gott ?


Men nu ska jag göra engelska


Ciao !  



Ovido - Quiz & Flashcards