Alla inlägg den 28 september 2009

Av Linnea - 28 september 2009 16:13

Tack Julia för din instuktion, men jag är väll så trög att jag inte förstår. Bredvid "mitt träd" finns där en smailgubbe & sen ngt brutet gem aktigt. men lääääägst till höger finns det något som heter html, men där står redigera :S

aja, ja får väll försöka lista ut det lite mer..


Mahaaa, ja sitter och lyssnar på jullåtar ! 

Jag lägtar tills jullafton, om det inte hade varit för.......

Ja "/

INGEN JULGRAN I ÅR!! SKIT PÅ DET! VADÅ, VAD ÄR DET FÖR JUL UTAN JULGRAN! SÅ VET INTE OM JA LÄNGTAR LÄNGRE PRECIS!

 

Snart kan jag oxå få min mobil! Typ bara 20 dagar kvar :D

Sen så är det "snart" min födelsedag!!

Min önskelista:

- Plattång

- Löshår

- Pengar

- Svea & Bad Hair Day mössa

- Spegel O.o

- Hårklämmor x)

- BjörnBorg trosor (a)

- Presentkort på allt möjligt, klädesaffärsskit !

Ja fortsättning följer...........






Av Linnea - 28 september 2009 13:22

Nej inte alls. Just nu så pluggar ja lite granna ! har börjat lite på tyskan oxå, som varriation ..

Men ja vet inte hur det går egentligen :s

Asså ? ngn som vet hur man lägger in filmer på bloggen ? Tungan ute

ja, ja vet, snacka om att byta samtalsämne, men inte mer skola just nu!


jag måste iaf fortsätta.

Pusshajciao

Av Linnea - 28 september 2009 12:08

Jaha. Idag är det då studiedag & jag vaknade halv tio Oskyldig

Men kan ha varit för jag somnade vid halv två i natt Skrattande

Tyckte det var lite skojjigt Obestämd


Jag ska "bara" plugga engelska i morgon, ja, så sa jag igår eftermiddag. hmm. en hel dag att plugga engelska, nejtack! det räcker med att ja nu kan 62 gloser innan och utantill! Förvånad

Behövde en paus!


Julia! Det är svårt att ge några tips varför inte Nanzie vill starta, men jag måste få se hur du gör med henne osv ! Lättare att ge dig tips då, även om jag försökt nu på din blogg. Men jag tror ändå du ska försöka med ett sånt halsband. Tror inte det är så svårt som du tror, inte mer än att det gör grymt ont i fingrarna när man fryser Skrikandes

Maja blev jätte irriterad av att ja drog halsbandet över huvudet, när jag inte alltid fick av det på direkten blev jag nervös och inget blev bra. Du kan väll iaf försöka & se om det hjälper, det är inte säkert att det fungerar på Nanzie. Det var inte heller alltid att det gick bra att trigga henne i starten, hon blev bara trött. Helene, som du hade i nybörjar-kursen gav mig tipet att ha flygandestarter, men ja tyckte det var jätte svårt att hinna med, med handligen, och dom gånger då hon startade snabbt & sprang på bra, men jag lovar dig, det gick bättre. Du får prova allt möjligt med henne, träna bara starter några gånger & varför inte fråga Nina & Sara & dom som du har som instruktörer, om dom vet hur du ska göra & dom kan oxå se när du tränar med henne om du gör något konstigt eller om Nanzie visar något! Så snacka med dom ! Dom hjälper dig ! 

 

Just nu lyssnar jag på musik, på spotify, Tasse skaffade konto till mig

 

Jag tror jag ska träna lite lydnad & lite trix med hundarna nu !

Sen ska ja plugga ! Jippy !! (noot)

Ikväll blir det kurs för Sara & Sabina med Ebba & Ida & Alice & Madde & dom :) skojskoj <3


Pusshaj




Ovido - Quiz & Flashcards