Alla inlägg den 1 september 2009

Av Linnea - 1 september 2009 17:17

Läget är under kontroll, hoppas jag!

Friidrott på Göingevallen idag, det sket sig jue.

Men tack Isabelle, Elin & Therese för all hjälp <3

Tack även de andra girlsen (:


Isabelle: Ja de va ngn tjurig tant som inte ville ge mig och Elin kryckorna!!!!

Tessan, Lelle: hahahahhaa *asg*


Isabelle: Ja din mamma drog en hel föreläsning om hur hissen fungerade (:


Mamma: Jag sa bara vad hon skulle trycka på. Hon verkade lite nervös!


Kom in på röntgen också vid halv 12, var den gamla flisan.. Som syntes på röntgen, alltså inte ngn ny spricka eller så!

Läkare+sjukgymnast säger det är ledbanden ! Det säger mamma och jag med (:


Paul, Magnus, Per & Malin. JA! Jag lovar, jag ska träna upp foten (a)

Ska inte behöva komma in igen med fotskador :)



Belle & Tess älskar er mest ! Tack för allt idao <333




Ovido - Quiz & Flashcards