Alla inlägg den 27 september 2009

Av Linnea - 27 september 2009 20:21

Typ jag har inte skrivit på bloggen på några dagar, andledningen till det är att det var tävling i går & skogen i dag!

Göinge-Broby tävlingen-En 3:e plats & en disk! Duktiga flikka <3

det är slalom som strular ! "/ tar fel ingång..

Men Ginnie sprang iaf 3:e platsloppet på 3,42m/sek!

men dagen var lyckad & en trevlig och annordnad tävling tyckte jag (:

Vi får se om jag listar ut hur man lägger ut en film här så kan ni tillochmed få se loppet (:


ah, sen kan ja meddela att om jag inte redan sagt det så blev det VG på so provet  *stolt*

så nu e de eng-porv den 2 Oktober, sen den 7:e Oktober är det Geografi-prov, den 9:e är det tyska-prov & den 13:e är det Kemi-prov, sen hoppas jag det är lugnt en vecka !


I morgon är det kurs och tisdag & onsdag oxå. :p


Nu kan Ginnie snart 4 "pinnar" Zick-Zack om mina ben (:


ja sen idag har dagen varit mkt trevlans, först frukost ute i skogen, sen så la vi två spår ett te Ginnie m. 4vinklar & ett te Jaffa (:

ginnie va jätte duktig & jaffa med, hon var lite rädd för klöven (första gången hon spårar) men hon var duktig tyckte jag !

sen så plockade vi svamp & sen grillade ! Sen åkte vi hem ;)

Mkt mysigt & trevlans (:


I fredags var det oxå tjejkväll med Emma & Isabelle <3

tack för denna kväll, den var extremt trevlig, måste göras om! Älskar er tjejer <3<3<3

puss puss på er <3

 

ah, men nu ska ja fortsätta att plocka upp mina saker, ledig i morgon ocå, studiedag ! Så som sagt det är en studiedag & ja ska alltså ägna dagen te att studera engelska & tyska & kemi, mest engelska! Ska fanimej ha VG+ !!!

 

kyssar Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards