Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linnea - 24 september 2009 17:33

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge! Men jag har haft fullt upp, det var SO prov i fredags och det ha ja pluggat te hela förra veckan sen så har jag haft kurs och liknande denna veckan, jag har haft fullt upp. Har inte satt ett endaste finger på tangentbordet denna vecka!


Men kan meddela att Ginnie & jag vann en liten minitävling på fort.kursen i tisdags (:

Det var hinder formade som ett U ca 8-10 st, inkl två tunlar. & det var bara fullt ös, för medium oh smal låg hinderna nästan nere i marken & large hade på medium höjd & detta bara för att hundarna skulle tycka det var roligt och bara tuta o köra!

Det var två lopp. Ena varvet skulle man som publik vara tyst & bara titta på loppet, då fick Ginnie 8.8 sek (otroligt fort) andra varvet skulle man som publik hejja på den så sprang & satan va de gick, denna gång tog det BARA 7.7 SEKUNDER! Helt jävla otroligt, fyfan va vi sprang Ginnie bara öste på, så STOLT ÖVER HENNE!

Hon är så duktig, alla var duktiga!

ja men iaf, man räknade mellantiden på dom två loppen, Ginnie fick alltså 1,1 sek & ja, vi fick en liten godispåse !


Men nu e de mat !

På återseende ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards