Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linnea - 9 september 2009 17:59

Nu snart är det kurs & efter det träning, för er som  vill anteckna (:


Jag har precis damsugatObestämd

Inte så skoj, men det belv fint. Dock var det ju min hund som mögat ner!!! 

Jaffa ? Hon som alltid tycker hon e så oskyldig.. Oskyldig

Men älskar henne ändå (:


Har bara hållt på oh fixat här sen ja kom hem med doggisen från en promenad Glad


Saknar tävlandet "/

Oh ja måste vänta tills våren 2011 :@

Ett & ett halvt år kvar ! hmm.

Bara för mamma o Pernilla oxå vill träna agility, men hallå ? Vem var det inte som började med det kanske FörvånadGlad

Fast då med världens bästa MAJA <3

Nu Jaffa ! Ett yrväder som vill & kan allt på samma gång!.. Men så arbetsvillig <3

Tur äre de !

Jaffa är:

- Duktig på att apportera, dock inte lika duktig på att lämna av.

- Mycket duktig på att springa ifrån matte i skogen, fastän matte ryter att hon ska komma tbx :s

- Duktig på slalom-ingångar!

- Duktig på att kasta tassarna ner i marken & sen fara upp igen & sätta sig & hoppas på att det ska räknas som ett mycket bra läggande ! Så godiset kommer snabbt, snabbt !

- Duktig på att driva Ginnie genom hela huset & ut i trädgården där hon sen kan anfalla henne i världens fart och sätta tänder i sidan på det svarta monstret.

- Himla duktig på att bada i fågelbadet, nu mera omdöpt till Jaffas badkar (:

- Väldigt duktig på att nocka matte i huvudet!

- Rättså bra på att skälla!

Med mycket mera.

Men just nu står hon i trappan & skäller & undrar om vi inte ska åka snart.

Så jag får väll ta & pinna ner där nere & klä på mig !


Synes & höres alla tokiga!


Av Linnea - 9 september 2009 16:28

Tittar i loggboken innan jag går hem & ser den första pluggfria dagen sen skolan startade!

Dagen har varit helt okej. Enligt Kemilärare Pernilla så var min laborationsredogörelse jätte bra & kunde mycket väl få bra betygSkäms 

Medans jag på djurarbetet tydligen inte "avsultat" det & fick bara G Obestämd

Mattenörden är nya namnet man fått av killarna ! Flört

& till er som inte vet, så älskar ja matte men jag är INGEN matte nörd !

Taaaack för kommentaren Gert Skrattande 

Mycket uppmuntrande !!!


Just nu tittar jag på AA :P

Missade avsnittet igår då jag pluggade lite allt möjligt & sen kom sis tbx från träning, så mamma intervjuade henne Tungan ute

Hålla kurs ikv ! ;)

Men nu ska ja titta lite mer !


Ciao!




Av Linnea - 9 september 2009 15:33

Livet är upp och ner sen denna insident inskett ..

Livet kommer aldrig bli som det var innan. Inte för dej, inte för mej <3

Men ja finns för dej till tusen & det måste du veta.

Jag finns öppen för alla förslag & telefonen är alltid på för dig !

Jag kommer som en vind i stormen när du behöver mig & som en regndroppe i regnet,,,,

Du lever för det hopp som finns kvar, grymt stakrt

Jag älskar dej gumman Kyss


  

Ovido - Quiz & Flashcards