Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linnea - 8 september 2009 18:17

Ja, jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska på träning eller om jag ska plugga, haha, svårt beslut Tyst

& telefonen får jag inte försen TIDIGAST 20 Oktober Gråter

Jävla Elgiganten & leverantörer & hit & dit & skit!

Sitter här & pluggar just nu iaf Tungan ute

Nu ska ja käka ägg Flört

  

Av Linnea - 8 september 2009 15:58

Ja, jag blev lite paff när jag såg att bloggsidan ändrat uteseende..

Ja lixom, oj, har ja kommit till fel bloggsida Förvånad

Men nej, det hade jag inte. Den hade bara bytt utseende Skrikandes

Dumma, dumma mig!

Jag har lite ångest här nu :s

Jag har inte en aning om jag ska stanna hemma & plugga till prov och sånt ikväll, eller om jag ska följa med syster ut på agilitynFoten i munnen

Ni måste väll förstå att det är ett svårt beslut att ta  Förvånad

Men iaf, träningen igår gick bra (:

Ginnie & Ceacar var jätte toppen duktiga !

Jaffa med Oskyldig 

Börjat att träna slalom ingångar på Jaffa nu också (:

Det går jätte bra, har bara två pinnar på slalomen och så tar ja ingångarna från olika läge och sidor :)

Jaffa fattar redan :)

Men ska inte sätta på 4 pinnar än, hon är inte så gammal ännu, och man behöver inte stressa fram det hela......

Utan det ska gå till lugnt och fint, enligt mattes åsikt Glad

Tunnlar, mellan hinderstöd, kontakt, svänga och träna locket kan man ju göra nu! Så har man det som en bonus sen!


Jajja, men just nu pluggar jag iaf & skickar tyska glosor till Anton Flört

& lyssnar på Family portrait-Pink!

Helt okeej :)

Men ska fortsätta plugga & sen ska ja se om mamma kommer hem med min nya mobil eller vad det blir (:


Pussar & kramar <3



Ovido - Quiz & Flashcards